Asistenta tehnica servicii gazduire este gratuita prin telefon (intre orele 8:30 - 18:30) sau prin email la asistenta@clausweb.ro (intre orele 8:30 - 23:30) - monitorizare servere 24 de ore din 24 (monitoring 24/7).

Pentru a raspunde cat mai rapid si a rezolva problema dvs, noi utilizam un sistem de tichete suport. Fiecarei cereri de Asistenta i se aloca un numar unic pe care dvs. il puteti urmari petru a afla in ce stadiu este cererea dvs., de asemenea va oferim o arhiva completa a tichetelor si o arhiva completa a cererilor dvs., O adresa de email valida este obligatorie.


   

Deschide un Tichet nou

Va rugam sa ne furnizati cat mai multe detalii despre problema dvs. pentru a putea raspunde cat mai complet.
Pentru a actualiza un tichet trimis anterior va rugam folositi formularul din dreapta.

   

Verifica Statusul unui Tichet

Va oferim arhive si istoric cu toate cererile dvs. si raspunsurile complete.

 

Telefon Asistenta Tehnica: +40.729.817447, +40.746.372202, +40.261.768080

Va rog sa descarcati urmatorul program AMMYY pentru a putea sa ne conectam la PC-ul dvs. , dupa descarcare, doar dati dublu click pe executabil si comunicati operatorului Claus Web ID-ul dvs.

Ca si alternativa, se poate folosi si programul TeamViewer, pe care il puteti descarca de la urmatoarele link-uri in functie de sistemul dumneavoastra de operare: Windows sau MacOS.






  • Copyright © 2001-2016 | CLAUS WEB este marca inregistrata | toate drepturile rezervate | Orice reproducere partiala sau integrala a continutului acestui site se pedepseste conform legilor in vigoare.