spamexperts

filtru spam profesional

Filtru Spam Profesional – Raportul Spam-urilor

Daca inca mai primiti spam-uri, inaintarea email-urilor catre Sistemul Central SpamExperts de Instruire, in primul rand va va ajuta sa reduceti spam-ul  si ne va permite receptarea informatiilor detaliate cu privire la ceea ce poate provoca problemele dvs.

Email-urile care nu au trecut de sistemul de filtrare, sau care au trecut de filtre din cauza ca expeditorul/recipientul a fost trecute pe lista alba, vor fi excluse automat din sistemul de instruire.

Panelul spam – interfata Web 

Un buton “Report Spam” se poate gasi in CPanel-ul SpamExperts. Se poate incarca un mesaj spam pe pagina pentru a instrui filtrul anti-spam.

Este o functie “drag and drop”ceea ce înseamna ca puteti salva email-urile spam în sistemul dvs, pe urma copiati email-ul prin miscarea de “drag and drop” in rubrica “Report Spam”

De asemenea, puteti incarca email-ul si in format .eml sau .msg.

Se recomanda: Doar acele email-urile sunt acceptate, care au fost procesate de clusterul la care raportați. În prezent, sunt acceptate numai formatele .eml sau .msg.

Outlook add-on

Pentru formatul .msg, puteți utiliza gratuit programul de email „Outlook Email client add-on” pentru a raporta spam-ul care nu a fost blocat corect de catre sistem.

SpamExperts oferă “email client addon” pentru a raporta Spam-ul care nu a fost blocat corect de catre sistemul central.

Addon pentru  „Microsoft Outlook 32-bit”

Addon pentru „Microsoft Outlook 64-bit”

De la versiunea 2010. Office este de asemenea disponibil in 64 bits. Dacă aveti instalat Windows 64 bits, probabil aveti si Office 64 bits. Pentru ca Addon-ul sa functioneze, trebuie sa instalați versiunea corectăacare sa se potriveasca versiunii dvs. Outlook.

Pentru Outlook 2007 utilizati versiunea 32 bits.

Cum verificati versiunea Office 

Primul pas, deschideti  oricare aplicatie Office.

Exemplu: Excel 2010 (Acest lucru va funcționa in orice alte aplicatii Office). Deschideti meniul File, apoi selectati  Help.

Pe partea dreapta, veti vedea informatiile versiunii dvs, precum și alte informatii referitoare la Office suite.

Cum instalati addon-ul

Descarcarea consista dintr-un fisier zip care contine 2 fisiere: “setup.exe” si fisierul de instalare “.msi”. Fisierul “setup.exe” se foloseste daca lipseste oricare dintre cerintele necesare pentru a rula fisierul .msi din statia dvs de lucru. Aceasta include: o copie de “Net Framework 4” si a fisierelor de executie relevante.

Daca intampinati vreo eroare cu privire la versiunea instalata a unei subordonate, deschideti fisierul .msi si apasati butonul “run”.

  • Descarcati fisierul relevant .ZIP in conformitate cu versiunea dvs. Office.
  • Dezarhivati fisierul într-o locatie temporara.
  • Continuati sa executati fișierul extras “.msi”. Daca utilizati Microsoft Windows Vista sau 7, in acest caz ar trebui să executati fisierul cu privilegiu de administrator. Pentru aceasta, dati click dreapta pe iconita “download” si alegeti “Run as Administrator”.
  • Cand ati ajuns la “Setup Wizard”, dati click pe “Next” din prima pagina.
  • Daca sunteti avertizat ca unele cerinte lipsesc, inchideti instalare si executati fisierul “setup.exe”.
  • Vi se va prezenta pe urma, locatia in care doriti sa instalati programul. Setarile “default” sunt cele recomandate.
  • Daca doriti ca acest addon sa fie disponibil numai pentru contul dvs. de utilizator, alegeti “Just for me”, in caz contrar dati click pe “For Everyone”, pe urma dati click next.
  • Butonul „Disk Cost” va arata disponibilitatea spatiului pe computer.
  • Dati click „Next” din ecranul următor, pentru a continua confirmarea instalarii.
  • Addon-ul  va continua pe urma cu instalarea.
  • Odata instalat, restartati Microsoft Outlook-ul, pe urma addon-ul va fi vizibil in “tab-ul addins”.

Daca nu puteti vedea addonul dupa instalare, selectati “options” , verificati daca optiunea “Report Spam” s-a adaugat ca si COM. In caz contrar, mergeti la “COM Add-Ins” si verificati “Report Spam” si dati click OK.

Pentru a Raporta Spam, selectati mesajul pe care l-ati raportat si care a trecut filtrul, pe urma dati click pe butonul “Report Spam

Mesajul va fi raportat si mutat in fisierul “Trash”.

Thunderbird addon

Daca folositi Thunderbird, puteti deasemenea folosi aplicatia gratuita „Mozilla Thunderbird client addon” pentru a raporta spam.

SpamExperts ofera  addon-uri clientilor de email, pentru a raporta Spam, care nu a fost blocat corect in sistemele centrale.

Aceasta versiune este in prezent acceptata incepand de la versiunea  Mozilla Thunderbird 3.0.

Pasii catre instalare:

  • Salvati download-ul pe calculatorul dvs. (nu pe spatii de stocare internet)
  • Deschideti  Thunderbird
  • Dati click „Tools” > „Addons”
  • Dati click pe “drop down box” in coltul stang de sus, selectati „Install addon from file”.
  • Navigati catre SpamExperts Thunderbird addon” pe care l-ati descarcat in prealabil.
  • Dati click ”Ok”.
  • Dupa ce addon-ul s-a instalat, restartati Thunderbird.

Recomandare: daca dati instalati o versiune mai recenta, dezinstalati si stergeti versiunea veche de pe calculator inainte sa instalati versiune noua.

Pasii catre raportarea Mesajelor Spam:

Cand aveti nevoie sa raportati un mesaj Spam, procedati in felul urmator:

  • Selectati mesajul
  • Click dreapta si selectati „Report Spam”

Mesajul va fi raportat si mutat direct in fisierul “Trash”

Recomandare: Pentru ca aceasta sa functioneze, email-urile trebuie să conțină anteturile noastre, precum și anteturile standard de email. Dacă nu sunteti sigur, in acest caz puteti vedea anteturile făcând click pe „Ctrl + U” pentru a vizualiza sursa.

Ceea ce este necesar pentru a raporta mesajul sunt urmatoarele:

X-Filter-ID:

X-BRANDNAME-Class:

X-BRANDNAME-Evidence:

X-Recommended-Action:

MailApp Apple OSX

Pentru a raporta spam catre sistemele și bazele de date SpamExperts, utilizati urmatorul instrument.

Asigurati-va ca “Mail.app” este inchis, inainte de a instala aplicatia.

Cum sa instalati:

Descarcati fisierul .DMG in sistemul dvs.

Dublu click pe “SpamReporterV3.1.dmg”

Porniti instalarea dand dublu click pe fisierul .app

Odată ce instalarea s-a finalizat, reporniti Mail.app

Cum raportati spam:

Selectati mesajul pe care doriti sa il inaintati, (in acest moment mesajul este evidentiat)

Faceti click pe meniul Mail

Selectati “Services” din lista si alegeti “SpamReporter_v3”

Urmariti instructiunile

Mesajul dvs a fost inaintat.

Cum inalaturati:

Inchideti programul Mail.app

Stergeti fisierul “~/Library/Services/SpamReporter.workflow”.

Redirectionarea de email ca atasament

Daca email-ul de client nu este suportat, este posibil sa raportati spam prin redirectionarea email-ului spam ca si atasament catre adresa spamreport@spamrl.com. Toate mesajele atasate in format .eml, .msg, sau winmail.dat vor fi procesate de catre sistem. Deasemenea, raportarea mail-urilor non spam prin aceeasi metoda catre urmatoarea adresa de email: not-spam@spamrl.com

IMAP

Este posibila raportarea spam prin sistemul special IMAP.  Avem instructiuni pentru Thunderbird si Outlook.

Web Browser

Este posibila raportarea spam prin  web browser. Toate detaliile sunt detaliate in acest articol.


De ce apare eroarea „Domain has exceeded the maximum defers and failures per hour” ?

Lupta impotriva spamului devine o ocupatie tot mai serioasa pentru toti utilizatorii internetului si, mai ales, pentru firmele care produc softuri care se adreseaza acestora. La inceputul lunii martie a anului 2012, odata cu aparitia versiunii 11.32 a cPanel, a aparut o noua functe menita sa limiteze spamul creat de siteuri sau conturi de mail compromise sau sparte. Functia limiteaza numarul de mesaje trimise catre adrese de mail incorecte (adrese care nu exista, adrese inaccesibile temporar, adrese disabled, etc). Aceasta avertizare apare, mai ales, la trimiterea de mesaje in masa sau la newsletter.
Daca ati declansat aceasta functie, veti primi un mesaj care va contine o eroare cu urmatorul text :

Domain has exceeded the max defers and failures per hour (5/5 (50%)) allowed. Message discarded.

cPanel monitorizeaza, in mod regulat, toate mesajele trimise prin toate conturile de e-mail de pe domeniul dumneavoastra si daca, in ultima ora, mai mult de 25% din tentativele de livrare au esuat, functionalitatea e-mail va fi temporar blocata.

( 5/5 ) este partea din eroare care indica faptul ca masurarea a intrat in efect odata ce atingeti pragul de 5 mesaje de tip bounce / ora. Cu alte cuvinte, daca aveti patru bounce-uri intr-o ora, timp în care ati trimis 30 email-uri, nu se intampla nimic chiar daca 50% din mesajele respective vor ajunge sa fie bounced in timp. Nu se va impune nicio restrictie si nimic nu se va intampla, pana ce nu atingeti limita de 5 mesaje bounced intr-o ora. Odata ce atingeti pragul de 5 / ora, se face o masurare mai exacta a mesajelor care s-au intors cu diferite erori de la destinatar si se impune o limitare.

Un bounce e-mail este raspunsul pe care il primiti daca ati expediat un mesaj catre o anumita adresa,

insa serverul de mail al destinatarului l-a refuzat sau nu l-a putut livra.

Din pacate, foarte multi clienti nu-si actualizeaza scripturile PHP de trimitere e-mail la cele mai noi versiuni, iar acestea devin tinte usoare pentru hackerii si robotii din internet. La fel se intampla si cu adresele de mail la care setati parole foarte simple, de tipul „123456” sau „maria33”.
Campaniile de spam au o rata de mesaje bounce foarte mare, astfel ca functia implementata de cPanel poate detecta si limita foarte rapid aceste probleme. Daunele sunt minime, daca emitatorul de spam este detectat si oprit in cateva minute. Astfel, se evita listarea serverelor in liste negre de spam. Listarea previne trimiterea de mesaje de orice tip, chiar catre adrese de mail legitime si presupune eforturi pentru delistare.

Dacă vă trimite e-mail în masă și nu au ținut lista dvs. de corespondență curat prin eliminarea adrese de email invalide , s-ar putea genera suficient de salturi pentru a avea mesajele dumneavoastră limitate . Singura modalitate de a rezolva acest lucru este de a curăța lista dvs. și eliminați toate adresele de e-mail nevalide .

Politica anti-spam Claus Web stipuleaza clar ca trebuie sa aveti acordul destinatorilor unui newsletter, pentru ca aceasta campanie sa se desfasoara in conditiile optime. Prin spam intelegem trimiterea de mesaje nesolicitate in urma carora se primesc plangeri din partea celor care le primesc, folosirea sau distribuirea de liste de emailuri care apartin unor persoane care nu si-au dat acordul. Aici facem referire la listele de adresele de mail cumparate de pe internet.
Daca nu sunteti sigur exact din ce cauza primiti eroarea descrisa in acest articol, va puteti folosi‚ de optiunea Trace E-mail din contul dumneavoastra de cPanel, pentru a depista exact motivele si anomaliile prezente la trimitere. In casuta de la optiunea respectiva, scrieti adresa de e-mail catre care incercati sa trimiteti si apasati butonul Run Test. Vi se afisa un log cu erori foarte detaliat.


Politica Anti-Spam

Claus Web interzice utilizarea serviciului in orice mod ce ar avea drept consecinta transmiterea, distribuirea si livrarea de mesaje nesolicitate de posta electronica in volum mare sau de mesaje comerciale nesolicitate („Spam„). Prin spam intelegem trimiterea de mesaje nesolicitate in urma carora se primesc plangeri din partea celor care le primesc, folosirea sau distribuirea de liste de emailuri care apartin unor persoane care nu si-au dat acordul, postarea de articole comerciale pe grupurile de newsgroup USENET care nu permit acest lucru, postarea de articole care contin date codate in mod binar, postarea masiva de comentarii pe grupuri, forumuri care nu au nici o legatura cu subiectul discutat, trimiterea in mod continuu de materiale abuzive care pot fi considerate ofensive.

In vederea asigurarii celor mai bune conditii pentru toti clientii, Claus Web adopta o politica fara toleranta pentru abonamentele ce trimit SPAM. Aceasta politica poate presupune suspendarea oricarui abonament care se dovedeste a fi sursa de SPAM.
Pentru a elimina diversele probleme abonamentele de gazduire pot trimite un maxim de 6 mesaje email pe minut. Nu exista nici o exceptie de la aceasta regula. Orice client care doreste sa trimita mai multe emailuri pe ora va trebui sa ceara permisiunea expresa a Claus Web
Daca Claus Web considera ca are loc o utilizare neautorizata si improprie a oricarui serviciu, poate lua, fara o notificare prealabila, masurile pe care le considera corecte, potrivit propriilor considerente, intre care blocarea mesajelor de la un anumit domeniu Internet, a serverului de posta electronica sau a adresei IP. Claus Web poate suprima imediat orice cont al oricarui serviciu unde constata, potrivit propriilor considerente, ca se transmite sau exista o legatura de orice fel cu un mesaj de posta electronica care violeaza aceasta politica.

vezi detalii pe https://www.clausweb.ro/politica-antispam.php