Cand vizitatorii paginii intalnesc eroarea respectiva , Cloudflare afiseaza acest mesaj pentru ca serverele au returnat un raspuns gol, necunoscut sau neasteptat.
Va ajutam cu cateva solutii pentru remedierea “Error 520: Web Server Is Returning an Unknown Error”:
In primul rand ar fi recomandat sa dezactivati Cloudflare. Acesta se poate realiza prin logarea in contul dvs. de Cloudflare dupa care trebuie selectat domeniul pentru care doriti sa efectuati modificari.
La sectiunea DNS, la recordul A al domeniului, sub titlul coloanei „Proxy status” dati click pe norul portocaliu, care se va schimba in culoarea gri, ce va insemna ca serviciul a fost dezactivat.
A doua posibilitate pentru a realiza aceasta procedura, se afla la capatul paginii dupa selectarea domeniului, la sectiunea “Advanced Actions”. Aici trebuie sa dati click pe “Pause Cloudflare on Site”, dupa care va apare o fereastra pop-up unde este nevoie sa confirmati intreruperea serviciului Cloudflare pentru domeniul respectiv.
In cazul in care doriti ca acest serviciu sa functioneze fara intrerupere, setati pe modul de dezvoltare, la meniul “Caching”. Cautati sectiunea “Development Mode” si accesati butonul “OFF”, care se va schimba in “ON”.
Dupa ce ati dezactivat, oprit sau ati setat serviciul pe modul de dezvoltare , aveti posibilitatea sa verificati logurile de erori in contul dvs. de cPanel, la meniul “Metrics”, la sectiunea “Errors”.
Exista posibilitatea ca logurile sa fie afisate in ordine cronologica inversa. Fiecare log incepe cu afisarea datei si este urmat de indicatia LogLevel, ce indica severitatea erorii. Aceasta va fi urmat de IP-ul clientului, ce indica din cauza cui a aparut problema. In final mesajul va contine calea catre fisierul afectat.
Lista indicatiilor dupa severitatea LogLevel:
Emerg – problema este o urgenta, iar serverul este indisponibil
Alert – trebuie sa luati masuri imediat
Crit – indica o conditie critica
Error – s-a produs o erorare
Warn – este o avertizare despre problema aparuta , dar nu critica
Notice – serverul functioneaza corespunzator, indica detalii semnificative despre conditia serverului
Info – informatii generale
Debug – aceste mesaje contin detalii cand “debugging mode” este activat
In cazul in care aveti acces SSH , aveti posibilitatea sa rulati o comanda cURL pentru depanarea erorii 520 testand impotriva serverul origine:
curl -vso /dev/null –user-agent „Mozilla 5.0” -H „Host: domeniu.ro” http://123.45.6.789/wp-login.php
Asigurati-va ca inlocuiti „domeniu.ro” cu domeniul dvs si IP-ul cu cel al dvs si pagina de login, daca este cazul (wp-login.php).
Raspunsul la aceasta comanda ar trebui sa arate similar, ce ar indica accesarea paginii fara raspunsul de eroare 520:
* Hostname was NOT found in DNS cache
* Trying 123.45.6.789…
* Connected to 123.45.6.789 (123.45.6.789) port 80 (#0)
> GET /login HTTP/1.1
> User-Agent: Mozilla 5.0
> Accept: */*
> Host: domeniu.ro
>
< HTTP/1.1 200 OK
< Content-Type: text/html
< Date: Day, DD, Month Year Hour:Minute:Second Timezone
{ [12345 bytes data]
* Connection #0 to host 123.45.6.789 left intact
In cazul in care raspunsul arata in felul urmator, indica producerea erorii cand Cloudflare a fost activ:
* Hostname was NOT found in DNS cache
* Trying 123.45.6.789…
* Connected to 123.45.6.789 (123.45.6.789) port 80 (#0)
> GET /login HTTP/1.1
> User-Agent: Mozilla 5.0
> Accept: */*
> Host: domeniul.ro
>
* Empty reply from server
* Connection #0 to host 123.45.6.789 left intact
Aveti posibilitatea de a crea un fisier HAR, ce este o arhiva HTTP, ce contine arhive despre solicitari catre server prin Cloudflare. Va poate ajuta la depanare fiindca afiseaza o comparatie la Header-ul primit de la server si Cloudflare.
Acest fisier se creeaza cu ajutorul browserului dvs. prin urmatorii pasi.
Chrome:
Click dreapta oriunde pe pagina -> Inspect -> Network -> Punctul rosu sa fie prezent (daca e gri, dati click pe el) -> Preserve Log -> buntonul stergere (cel de langa butonul rosu) -> Accesati pagina care produce eroarea 520-> click dreapta in zona mesajelor-> Save all as HAR with content
Firefox:
Click dreapta oriunde pe pagina-> Inspect element -> Network -> incarcati pagina care produce eroarea 520 -> click dreapta in zona mesajelor-> Save all as HAR
Egde:
Click dreapta oriunde pe pagina-> Inspect -> Network -> Preserve Log -> buntonul stergere (cel de langa butonul rosu) -> Accesati pagina care produce eroarea 520-> click dreapta in zona mesajelor-> Save all as HAR with content
Se recomanda stergerea memoriei cache al paginii. Verficati fiecare plugin al paginii, una din ele poate cauza problema respectiva.
Dupa identificarea si rezolvarea problemei porniti din nou serviciul Cloudflare:
In cazul in care a fost dezactivat, procedura de reactivare este aceeasi: dupa logarea cu succes in contul Cloudflare, selectati domeniul. La sectiunea DNS, la recordul A al domeniului, sub coloana Proxy status, dati click pe norul gri, care se va schimba in culoarea portocalie, ce va insemna ca serviciul a fost activat.
Daca domeniul a fost setat pe pauza, la capatul paginii dupa selectarea domeniului, la sectiunea “Advanced Actions” trebuie sa dati click pe “Enable Cloudflare on Site”.
In cazul in care ati setat domeniul pe modul de dezvoltare, accesati meniul “Caching”, cautati sectiunea “Development Mode” si accesati butonul “ON”, care se va schimba in “OFF”.
Ce avem de facut, daca toate incercarile dau esec?
Se recomanda sa contactati suportul Cloudflare si sa transmiteti dansilor urmatoarele:
-URL-ul complet cand a aparut eroarea respectiva
-ID-ul RAY al Cloudflare, afisata la pagina de eroare
– http://domeniul.ro/cdn-cgi/trace , dar asigurati-va sa schimbati numele domeniului in al dvs.
-Doua fisiere HAR: una cu care Cloudflare a fost activ pentru pagina dvs si una cu care a fost dezactivat.