Ce inseamna „Error 522 – Connection timed out”?

Apare aceasta problema cand conexiunea dintre web server si Cloudflare a esuat.

Cele mai des intalnite cauze pentru afisarea erorii 522 sunt urmatoarele :

  • web serverul este supraincarcat, sunt prea multe solicitari in acelasi timp
  • depasiri de resurse
  • firewall-ul blocheaza solicitarea/conexiunea
  • setari incorecte in zona DNS
  • atac de hackeri

 

Suprasolicitarea web serverului poate fi cauzata de cantitatea mare de procese solicitate si de numarul exagerat ale accesarilor din partea vizitatorilor. Un upgrade la resursele pachetului de gazduire poate fi o solutie.

Este recomandat analizarea traficului, folosind software-e de analiza si evaluarea datelor in mod regulat pentru a identifica blocaje sau depasiri de resurse. Optimizarea paginii web este esentiala.  Puteti pierde multe resurse importante din cauza unor pagini neoptimizate.

Utilizati un plugin de caching. Cele mai frecvent utilizate imagini si resurse sunt stocate in cache, in browserele vizitatorilor. Astfel, accesarea paginii va fi mai rapida la urmatoarea accesare din partea vizitatorilor. Utilizarea plugin-urilor de caching pot reduce considerabil numarul de interogari furnizate catre web serverul dvs, ceea ce reduce sansa pentru aparitia erorii 522 si nu numai.

Este recomandat verificarea setarilor de firewall si altor aplicatii de filtrare, totodata in fisierul .htaccess pot fi blocate anumite adrese de IP-uri, care pot cauza blocarea conexiunii. Aceste adrese de IP-uri le gasiti la pagina oficiala CloudFlare.

Adresa de IP in zona DNS de la CloudFlare trebuie sa fie identica cu cea alocata  pentru contul de gazduire. Fiecare modificare in zona DNS pentru contul de gazduire trebuie actualizata si in zona DNS de la Cloudflare. Aceasta se poate realiza prin logarea in contul CloudFlare, selectati domeniul pentru care doriti sa efectuati modificari si dati click pe DNS din bara de meniu.

Un trafic crescut , neasteptat poate indica un atac de hackeri asupra paginii dvs. Aveti posibilitatea de a seta modul Under Attack, ceea ce efectueaza verificari de securitate suplimentare pentru a ajuta la atenuarea atacurilor DDoS. Acesta se poate seta prin pasii urmatori: logati-va in contul CloudFlare, selectati domeniul respectiv, dati click pe Firewall, click pe Settings si la Security Level selectati “I’m under Attack!”.

Claudiu Cadar a scris 62 articole