CLAUS WEB este inscrisa in Registrul de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu Caracter Personal sub Nr. 27102.

  • logoClausWebCLAUS WEB este inscrisa in Registrul de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu Caracter Personal sub Nr. 27102.
  • Protecţia datelor cu caracter personal reprezintă un domeniu nou pentru spaţiul legislativ din România. Conţinutul său priveşte, într-o formă generică, dreptul persoanei fizice de a-i fi apărate acele caracteristici care conduc la identificarea sa şi obligaţia corelativă a statului de a adopta măsuri adecvate pentru a asigura o protecţie eficientă.

    În acest scop, a luat fiinţă şi în România, o autoritate centrală abilitată cu astfel de atribuţii de control, Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Recent înfiinţată, prin Legea nr. 102/2005, Autoritatea îşi exercită competenţa stabilită în principal de Legea nr. 677/2001, în condiţii de independenţă faţă de orice autoritate publică sau entitate de drept privat.

    Prin Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date a fost transpus acquis-ul reprezentat de Directiva 95/46/EC, care reglementează cadrul juridic general al protecţiei datelor personale la nivelul Uniunii Europene.

    Atribuţiile Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sunt specifice oricărei instituţii de control, putând investiga prelucrările de date cu caracter personal care cad sub incidenţa Legii nr. 677/2001 şi aplica sancţiuni, în cazul în care constată încălcarea dispoziţiilor legale de către operatorii de date cu caracter personal, în urma sesizărilor din oficiu sau pe baza unor plângeri depuse de persoanele lezate în drepturile lor.


Configurare MX records pentru server de email prin Google Apps

Daca doriti sa folositi Google Apps pentru servicii de mailing (trimiterea sau primirea de mesaje e-mail), in locul celui oferit de catre Claus Web, va trebui sa faceti cateva setari in contul dumneavoastra de gazduire pentru domeniul ales. Va trebui sa faceti o configurare a MX-urilor domeniului dumneavoastra catre serverele de mail apartinand Google.

Primul pas este sa va logati in contul dumneavoastra de cPanel, sa navigati la meniul MAIL si sa alegeti optiunea MX ENTRY.

mx1

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Selectati domeniul pentru ca doriti sa faceti setarile.

mx2

 
 
 
 

Alegeti AUTOMATICALLY DETECT CONFIGURATION de la optiunea EMAIL ROUTING.

mx3

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Stergeti intratile actuale MX, apasand pe delete.

mx4

 
 
 
 
 

Adaugati un MX record pentru serverul de mail GOOGLE, ca si in imaginea de mai jos, introducant PRIORITY “1” si ASPMX.L.GOOGLE.COM la DESTINATION.

mx5

 
 
 
 
 
 
 
 

Continuati sa repetati acest process pentru urmatoarele servere de mail:

Priority

Destination

1 ASPMX.L.GOOGLE.COM
5 ALT1.ASPMX.L.GOOGLE.COM
5 ALT2.ASPMX.L.GOOGLE.COM
10 ASPMX2.GOOGLEMAIL.COM
10 ASPMX3.GOOGLEMAIL.COM

La sfarsit, va trebui sa aveti urmatoare intrari :

mx6

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Dupa aceste modificari, daca doriti sa configurati intr-un client de mail (ex: Microsoft Outlook, Thunderbird, etc) o adresa apartinand contului pentru care ati facut modificarile in MX records, trebuie sa tineti cont ca va trebui sa faceti cateva setari speciale:

La Incoming mail server va trebui sa fie adaugat “pop.gmail.com” , iar la Outoing mail server “smtp.gmail.com”. Porturile de intrare vor fi Incoming 995 si Outgoing 465 cu SSL activ. Aceste setari se realizeaza din meniul Account Settings al programului dumneavoastra de gestionare e-mail.

 


Claus Web – locul 1 in Top Afaceri Romania, judetul SATU MARE

Camera de Comert Satu Mare

Camera de Comert Satu Mare

Firma CLAUS WEB SRL s-a clasat pe locul 1 in Top Afaceri Romania, judetul SATU MARE in 2010
domeniul 63: Activitati de servicii informatice conform bazei de date a Camerei de Comert Satu Mare
la fel ca in anii precedenti.

 


Concurs Claus Web pentru Bloggeri

ClausWeb.ro organizeaza concurs cu premii pentru Bloggeri

Locul I – Domeniu .EU + Gazduire Web (10 ani)

Locul II – Domeniu .EU + Gazduire Web (5 ani)

Locul III – Domeniu .EU + Gazduire Web (1 an)

Gazduire Web = Gazduire BLOG = 1,5 GB spatiu si 150 GB trafic lunar.
Domeniile .EU se vor inregistra bineinteles pe numele castigatorilor concursului.

inscrierea la concurs se face printr-un email la promo@claus.ro care sa includa datele personale (Nume, Prenume, link articol, telefon si email), dupa ce ati publicat un articol cu una din temele urmatoare:

– Servicii Gazduire Blog in Romania sau in Strainatate
– Domenii .EU – identitatea ta in Europa
– Tema la alegere

REGULI:

1. perioada concurs: 24.10.2011 – 24.12.2011

2. tratati foarte serios acest concurs prin publicarea acetui articol

3. in cadrul articolului trebuie sa plasati cel putin un link cu ancora “Gazduire Web” catre http://www.ClausWeb.ro/

4. site-ul pe care veti plasa acest articol trebuie sa aiba vechime de minim 3 luni

Juriul va fi format din Mihai Voiculescu si un reprezentant Claus Web , castigatori vor fi desemnati pe baza calitatii articolului .


Claus Web – Marca Inregistrata

CLAUS WEB este marca inregistrata la OSIM inca din 28.07.2008

Inregistrarea marcii confera titularului un drept exclusiv asupra marcii pentru produsele si/sau serviciile pentru care s-a efectuat inregistrarea, pe un termen de 10 ani de la data constituirii depozitului.Inregistrarea aduce cu sine interdictia , pentru terti, de a depune sau de a utiliza, fara autorizatie, indiferent sub ce forma, marca sau unul din elementele sale caracteristice, pentru aceleasi produse sau servicii. https://www.clausweb.ro/inregistrare-marca.php

Claus Web marca inregistrata

De ce trebuie inregistrata o marca?

Intr-o piata libera, in care concurenta este acerba, orice comerciant, in special producatorii si prestatorii de servicii, trebuie sa inteleaga importanta protejarii activelor lor nemateriale, in special a marcilor, desenelor si modelelor industriale.
. Marca este un element esential al strategiei intreprinderilor, reprezinta un mijloc de a cuceri si a pastra o clientela.
. Marca este un semn distinctiv servind la diferentierea de catre public a produselor si serviciilor unui comerciant de produsele si serviciile de acelasi fel ori de produsele si serviciile similare ale altor comercianti. Este absolut necesar ca ea sa diferentieze produsul sau serviciul acestei persoane sau societati pentru a se evita confuzia cu alte produse sau servicii identice sau similare.
. Marca furnizeaza protectie titularului asigurandu-i dreptul exclusiv de a o utiliza pentru desemnarea unor produse si servicii, sau pentru a autoriza un tert sa o utilizeze in schimbul unei plati.
. Marcile incurajeaza initiativa si spiritul intreprinzator in intreaga lume, oferind tituarilor de marci recunoastere si profit financiar.
. O marca poate fi opusa altei marci, utilizata de concurenta, numai dupa inregistrarea la OSIM. Cand marca este inregistrata titlarul are tot dreptul de a se opune contrafacerilor sau imitatiilor ilegale.
. Marca inregistrata devine element activ, care se poate comercializa.
. Degeaba un comerciant are cele mai bune produse sau servicii din lume, daca pentru clienti nu exista posibilitatea sa le poata distinge si alege dintre produsele si serviciile concurentei.
. In zilele noastre nu ne putem imagina vanzarea chiar si a celor mai banale produse fara marca pe ele.
. Marca are capacitatea de a atrage si conserva clientela.
. Pentru orice afacere marca s-a dovedit un element extrem de important.
. De asemenea, prin interactiunea dintre productie si consum, putem spune ca marca este un fel de arbitru in organizarea pietei, un mijloc de corelare a cererii cu oferta.
. Pentru consumator marca reprezinta cel mai comod mijloc de a recunoaste o categorie de produse sau servicii ce i-a fost recomandata sau pe care experienta l-a determinat sa o prefere altor produse sau servicii de aceeasi natura.
. Pentru o companie, marca reprezinta un mijloc de a cuceri si a pastra clientii.
. O marca inregistrata este proprietatea dvs. in timp ce una neinregistrata este disponibila si poate fi folosita de catre oricine. Intr-o lume guvernata de piata si de concurenta este important sa-ti protejezi numele, indiferent daca este numele unui produs, al unui serviciu sau al unei firme.
. Fara a fi legal inregistrata, marca ramane doar un cuvant sau o imagine pe care o veti putea folosi pana cand veti fi atentionat printr-o notificare pentru a nu o mai folosi si pentru a plati despagubiri catre persoana care a inregistrat-o prima.
. Inregistrarea acestora, in conformitate cu legea marcilor, ofera societatii dvs. drepturi exclusive de a-i impiedica pe altii sa comercializeze produse sau sa presteze servicii similare sau identice sub o marca asemanatoare sau identica.
. In situatia in care nu va inregistrati marca(semnul sau numele pe care il folositi) pot interveni doua ipoteze:
1. Fie marca pe care o folositi apartine unei alte persoane
2. Fie marca este libera dar poate fi adoptata si de concurenta

1.1. In situatia in care marca pe care o folositi este proprietatea unei alte persoane ce activeaza pe aceeasi piata cu dvs., puteti deveni subiectul unei actiuni legale de contrafacere si vi se pot solicita daune.
2.2. In situatia in care denumirea sau semnul pe care il folositi nu apartine unei alte persoane dar dvs. il utilizati fara sa-l fi inregistrat la OSIM, companiile rivale, inspirate de ideile dvs., pot si ele adopta un nume identic sau asemanator cu al dvs., pana la confuzie, fara sa va puteti apara in vreun fel.
In situatia in care concurenta adopta o marca identica sau similara, clientii pot fi indusi in eroare astfel incat sa apeleza la serciile sau produsele firmei concurente crezand ca sunt produsele sau serviciile dvs.
Aceasta situatie va duce la scaderea profiturilor companiei dvs. precum si la prejudicierea imaginii dvs. daca produsele sau serviciile concurentei sunt de o calitate inferioara.
Indiferent de ipostaza, concluzia ce se impune este aceea ca fara inregistrare eforturile financiare facute pentru realizarea unui produs sau pentru prestarea unui serviciu de calitate, pentru prospectarea pietei si pentru cucerirea acesteia, se pot risipi.
De aceea este important ca atunci cand ati hotarat ca un nume sau un insemn sa va deosebeasca de concurenta sa solicitati ajutorul cabinetului nostru de Proprietate Industriala si apoi sa-l inregistrati.

Numai prin inregistrare marcii :
. Deveniti proprietarul acelui nume
. Va puteti dezvolta in siguranta afacerea si imaginea
. Puteti investi linistit in publicitate
. Puteti interzice tertilor sa comercializeze sau sa furnizeze servicii sub aceeasi marca sau o marca similara

Pentru orice alte informatii sau detalii va rugam nu ezitati sa ne contactati pe https://www.clausweb.ro/contact.php