intrebari legate de tipul de atac XML-RPC pe platformele de tip WordPress

Adevarul este ca DA exista o protectie impotriva acestor atacuri si au intrat in vigoare cu ceva vreme in urma. In plus exista protectie si pentru o multitudine de incercari de login provenite de la acelasi XML-RPC. Cei de la WordPress au creat un asa numit “proof-of –concept attack” expres pentru a dovedi ca utilizatorii platformei lor sunt protejati insa acel script nu este publicat tocmai pentru a nu educa posibilii hackeri care targeteaza siteurile WordPress.

Pentru a fi totul cat mai clar chiar daca un hacker include 1000 de login-uri intr-o singura cerere, Wordfence ii blocheaza in mod automat dupa x incercari. Acest numar x este dat de setarea dvs. de brute-force. Trimiterea de multiple incercari de accesare este inutila pentru orice hacker atata timp cat utilizatorul si detinatorul siteului foloseste Wordfence.

Unul dintre beneficiile de a utiliza cel mai bun plug-in de securitate din lume pentru platforma WordPress este ca sunt conectati direct prin/cu WordPress API, spre deosebire de alte produse de acelasi tip care folosesc un anumit tipar compatibil ca sa-si indeplineasca taskurile. Deci Wordfence intervine imediat prin aplicatia pe care o monitorizeaza constant si complet.

Din acest motiv nu a fost necesar modificarea programului Wordfence pentru a oferi protectia impotriva atacurilor. Te protejeaza pur si simplu in mod direct.

Gasiti articolul despre wordfence aici: https://www.wordfence.com/blog/2015/10/wordpress-xml-rpc-brute-force-attacks-amplification-multiple-logins/?utm_source=list&utm_medium=email&utm_campaign=xmlrpc3

 


Stocarea Datelor

Stocarea de date ale vizitatorilor europeni pe serverele din Statele Unite ale Americii

 

Daca depozitati/salvati datele vizitatorilor europeni pe serverele cu sediul in Statele Unite ale Americii (site-urile de WordPress mai aglomerate fac aceasta) exportati „informatii personale identificabile”, sau IPI, ale utilizatorilor din Europa in Statele Unite ale Americii. Legislatia europeana nu permite exportul de IPI al utilizatorului, cu exceptia companiilor care pot demonstra ca vor proteja confidentialitatea datelor utilizatorului european. In urma cu aproximativ 15 ani s-a semnat decizia Harbor Safe SUA-UE, care a permis companiilor americane sa stocheze date europene in mod legal. Acordul a fost infirmat de catre instantele europene saptamana trecuta.

Asta inseamna ca, daca pastrati IPI/datele personale ale membrilor europeni pe site-ul dvs. WordPress pe servere din Statele Unite ale Americii, s-ar putea sa fiti actionat in justitie, desi impactul deciziei este neclar in acest moment.

Va recomandam sa aflati daca furnizorul dvs. de gazduire este constient de aceasta schimbare. Furnizorul dvs. de gazduire poate (cum ar fi Amazon) ca are deja acorduri cu statele membre ale UE care acopera aceasta schimbare in legislatia europeana.

Restul acestui articol are mai multe detalii despre ceea ce inseamna „safe harbor” , de ce a avut loc schimbarea.

Europa este considerata a avea legi de confidentialitate mai stricte decat Statele Unite ale Americii. Companiile care opereaza in Europa nu au voie sa trimita informatiile de identificare personala al utilizatorului (IPI) in afara Europei, cu exceptia cazului in care datele sunt protejate in mod corespunzator. Odata ce datele sunt in afara Europei, acest lucru nu poate fi dispribuit de catre o alta companie sau organizatie, cu exceptia cazului in care organizatia a demonstrat, de asemenea, ca vor proteja in mod adecvat datele.

La sfarsitul anilor 1990, Comisia Europeana a lucrat cu Departamentul de Comert al Statelor Unite pentru a dezvolta principiile internationale de confidentialitate, sferei de siguranta, care le-ar permite companiilor bazate in SUA transferul si stocarea datelor de client, atat timp cat a fost oferit o protectie corespunzatoare pentru date.

Munca lor a dus la ceea ce este cunoscut sub numele de „Safe Harbor SUA-UE”. Puteti afla mai multe despre acest program accesand export.gov.

Saptamana trecuta, Curtea Europeana de Justitie a declarat programul Harbor Safe SUA-UE ca lipsit de validitate. Efectele acestei hotarari sunt inca in curs de interpretare, astfel incat nu trebuie sa intrati in panica daca gazduiti un site web in SUA si stocati datele clientilor europeni. Vom discuta de ce Harbor Safe SUA-UE nu este un tratat valid si ce ar putea insemna acest lucru pentru proprietarii de site-uri si editori care stocheaza date obtinute de la membri sau clientii Europeni.

De ce a avut loc aceasta schimbare?

Pornind de la dezvaluirile lui Edward Snowden legate de activitatea de spionaj a NSA, Schrems a depus plangere la autoritatea irlandeza de protectie a datelor. El a sustinut ca dreptul si practicile din SUA nu asigura o protectie suficienta a datelor transferate catre aceasta tara impotriva supravegherii de catre autoritatile publice.

Daca aveti intrebari, va rugam sa contactati Comisia Europeana, autoritatea europeana corespunzatoare de protectie a datelor nationale, sau un consilier juridic.

In acest moment, daca stocati datele europene pe servere bazate in SUA, va recomandam sa continuati sa monitorizati aceasta situatie, deoarece evolueaza. Pe parcursul urmatoarelor cateva saptamani unele indrumari de orientare vor aparea probabil la Departamentul de Comert


firma web hosting

3 criterii esentiale cand iti alegi firma de web hosting

Cand vine vorba de alegerea unei firme care sa furnizeze un pachet ideal de web hosting, indiferent ca este destinat unui blog personal sau unui magazin online urias, oamenii se confrunta cu o serie de intrebari. Ce web hosting se potriveste ideii mele (blog, magazin,etc)? Cat costa pachetul de hosting? Ce functionalitati imi ofera? Care sunt restrictiile si cum se aplica acestea? Ce fel de domeniu sa-mi aleg si cum ma ajuta sa-mi ating scopurile? Cat de importanta este securitatea?

Prin urmare, am ales sa scriu un articol cu cele 3 criterii esentiale dupa care sa te ghidezi atunci cand iti alegi firma de web hosting. Acest articol iti va usura munca si cuprinde toate informatiile de care ai nevoie, dezvoltate in 3 mari categorii.

  1. Fiabilitate

Alegerea unei firme profesioniste care sa iti ofere servicii de web hosting poate sa fie o decizie destul de dificila. Daca esti incepator sau daca deja ai avut cateva experiente mai putin placute, acest articol te ajuta sa intelegi importanta unor chestiuni de baza, in ceea ce priveste pachetul de hosting ales.

In primul rand, trebuie sa intelegi ca exista diferite variante de web hosting disponibile dintre care sa alegi: VPS sau Virtual Private Server, Shared, Dedicated sau Reseller Hosting. Documenteaza-te ce serviciu iti asigura fiecare si ce pachet este mai fiabil pentru atingerea scopurilor tale: prezenta calitativa in online, conversii numeroase, ROI pozitiv si bounce rate scazut. Continue reading


Comanda domenii .ro folosind diacritice!

 

Comanda domenii .ro folosind diacritice!
Marți, 2 iunie 2015, ora 23, se va instala o nouă versiune software pentru sistemul de înregistrare nume de domenii, care va permite folosirea caracterelor diacritice ă â î ș ț.

CE ESTE UN DOMENIU IDN?

Un domeniu cu diacritice (domeniu IDN) poate conține și caractere din afara setului de caractere ASCII.

Un domeniu IDN este format din caractere Unicode, care au suport pentru toate caracterele din toate limbile, inclusiv pentru cele din setul ASCII.

De exemplu, numele de domeniu românia.ro este un domeniu IDN format corect deoarece conține caractere Unicode permise în sistemul IDN. Forma ACE biunivocă a acestui domeniu este xn--romnia-yta.ro.

 


Domeniul tau .EU iti poate aduce un cadou in iarna aceasta!

 

Domeniul tau .EU iti poate aduce un cadou in iarna aceasta!
Incearca-ti norocul in concursul de Craciun al domeniilor .EU si castiga una din cele doua vacante de neuitat!
Inregistreaza un domeniu .EU, foloseste-l ca sa intri in competitie si astfel obtii o sansa la una dintre excursiile luxurioase pentru doua persoane!
Concursul de Craciun se desfasoara intre 27.11.2014 si 23.12.2014.
Participa cu domeniul tau .EU accesand http://christmas2014.eurid.eu si permite-i sa-ti castige o vacanta memorabilia de Craciun!

 


silkmart Black Friday

Cum sa iti cresti vanzarile de Black Friday?

Acesta este un articol special postat pentru proprietarii de magazine online, sau pentru echipele din spatele acestora ;). Black Friday nu mai are nevoie de prezentare pentru ca toata lumea stie de acest eveniment.

Lumea e din ce in ce mai educata in privinta cumparaturilor online, oamenii au tot mai mare incredere in platile online, se informeaza din ce in ce mai mult, compara preturi si fac selectii drastice inainte de a alege magazinul din care cumpara.

Putem spune ca anii trecuti au fost doar de acomodare si educare a pietei, unde un cuvant important in aceasta directie l-a avut emag.ro, liderul de piata din comertul online din Romania.

Stiu, sunt multe magazine care „se folosesc” de Black Friday pentru a epuiza stocurile mai vechi, chiar daca vanzarile nu le mai aduc neaparat un castig semnificativ, sunt magazine care privesc acest eveniment ca si o oportunitate, dar au fost si magazine care au prezentat oferte mincinoase…

Black Friday este momentul perfect de a-ti fideliza clientii si de a castiga clienti noi, insa asta doar daca te pregatesti din timp, daca aduci ceva nou pentru cei care ajung in magazinul tau, daca stii cum sa ii transformi pe cei care ajung in magazinul tau in clienti.

Te-am convins? Participi? Afla mai multe in ghidul oferit de SilkMart.

De ce sa participi cu magazinul tau la Black Friday ?

  • Pentru ca poate fi unul dintre cele mai importante evenimente de marketing din an pentru magazinul tau

  • Pentru ca poti sa-ti cresi rapid numarul de clienti activi, daca gandesti Black Friday ca pe o campanie de marketing care sa-ti aduca rezultate pe termen lung.

  • Pentru ca iti poti reactiva si fideliza clienti vechi, daca ai deja o baza de clienti si reusesti sa-ti segmentezi corect listele in functie de vanzari.

  • Pentru ca iti poti creste vizibilitatea in online si intari brandul in fata clientilor.

  • Pentru ca poti sa inveti lucruri noi despre procesul de vanzare si comportamentul clientilor.

Cum sa folosim Google AdWords pentru promovarea de Black Friday ?

Aceasta este perioada in care oamenii cauta tot mai mult pe Google produsele de care au nevoie. Vezi mai jos un exemplu preluat din ghid:

adwords black friday

In continuare, Ioana acceseaza aceasta reclama, ajunge in landing page-ul creat de Mihai, citeste informatiile si ia decizia de a se abona la newsletter, dupa care primeste ghidul creat de tine.

Pregateste-ti magazinul pentru vanzari !

Black Friday poate insemna si probleme, de cele mai multe ori, acestea sunt de ordin tehnic. Cunosti prea bine, ca un trafic prea mare pe magazinul tau, poate duce la blocarea acestuia, daca resursele sunt insuficiente. Discuta acest aspect cu furnizorul tau care iti asigura serviciile de hosting. Partenerul nostru Claus WEB recomanda achizitia unui server dedicat oricarui magazin online care isi doreste un up time maxim de Black Friday.” citat din acest ghid.

Pregateste-ti magazinul pentru acest eveniment prin bannere speciale sau un background pe masura si pregateste si o campanie speciala pentru afiliatii tai din 2 parale.

Dupa ce te-ai asigurat ca totul este 100% functional in magazinul tau, urmatorul pas este acela de a-ti asigura increderea in fata clientilor. Poti face acest lucru destul de usor afisand diferite elemente de trust, utilizand un certificat SSL si utilizand difierite metode de plati online cum ar fi serviciul nostru paysecure.ro

Foarte important !!! Trateaza acest eveniment ca si o actiune importanta de marketing, in care castigul e pe termen lung!

Alte informatii utile si sfaturi practice aplicabile imediat, poti sa afli rapid daca descarci ghidul oferit de SilkMart.

SilkMart – este platforma de ecommerce, dezvoltatat de SilkWeb, pe care momentat ruleaza peste 100 de magazine online.


PHP versiunea 5.4

ClausWeb trece progresiv pe PHP 5.4

La nivel mondial, toti proprietarii de servere de shared hosting (si nu numai) vor face trecerea la PHP 5.4 si ulterior la PHP 5.5, in viitorul foarte apropiat. Acest lucru se intampla din cauza ca versiunile vechi de PHP nu mai sunt intretinute (PHP 5.3 nu mai este dezvoltat din luna martie a anului 2013) si contin numeroase vulnerabilitati. De asemenea, versiunile noi de PHP contin numeroase functii noi, de care dorim sa puteti beneficia dupa bunul plac, cat mai curand. Deoarece punem securitatea pe primul loc si dorim mereu sa beneficiati de cea mai buna calitate a serviciilor de hosting, vom face trecerea progresiv la PHP 5.4.

 

Pentru a putea sa va faceti o imagine cat mai clara asupra noutatilor din PHP 5.4, va invitam sa alocati cateva minute pentru a studia documentatia oficiala la http://php.net/releases/5_4_0.php
De asemenea, mai aveti disponibile doua ghiduri oficiale pentru migrarea de la PHP 5.2 la 5.3 la 5.4 :
Migrare PHP 5.3 > 5.4: http://www.php.net/manual/ro/migration54.php
Migrare PHP 5.2 > 5.3: http://ro1.php.net/manual/ro/migration53.php

Un alt document foarte folositor este cel care cuprinde lista de incompatibilitati – http://www.php.net/manual/en/migration54.incompatible.php

Exista cateva functii care au fost eliminate in versiunea 5.4 PHP, care pot influenta functionalitatea unor siteuri. Am incercat sa le sumarizam pe cele mai importante mai jos, pentru a le putea identifica mai usor cand verificati functionalitatea pe noul PHP :

Directive eliminate : register_globals, magic_quotes, safe_mode, call-time pass by reference, import_request_variables(), session_register() si session_unregister()

Functii invechite : mcrypt_generic_end() inlocuit cu mcrypt_generic_deinit() si mysql_list_dbs() – se pot utiliza functii similare MySQLi sau pdo_MySQL

Pentru CMS-urile open-source de tip WordPress sau Joomla actualizate la zi nu exista probleme de compatibilitate. Din pacate, nu se poate spune acelasi lucru despre platformele neactualizate.

WordPress este cel mai permisiv, din acest punct de vedere. Versiunile mai noi de 3.2 sunt compatibile cu PHP 5.4, iar versiunile mai vechi ruleaza cu afisarea unor erori. Daca experimentati probleme cu pluginurile folosite pe un site WordPress, va trebui sa va adresati producatorului pentru a afla daca acesta va fi actualizat pentru PHP 5.4.

Joomla! – versiunile 2.5 si 3 sunt compatibile cu PHP 5.4, dar orice sub acestea nu este (Joomla! 1.5, 1.6 sau 1.7) – http://docs.joomla.org/Joomla_1.5_won%27t_work_on_PHP_5.4

Dintre cele mai folosite platforme de eCommerce, PrestaShop functioneaza pe versiunile mai noi de 1.5, Magento pe cele mai noi de 1.7, openCart incepand cu 1.5.6, iar Zencart incepand cu 1.5. Pentru orice alte scripturi sau CMS-uri, va recomandam sa consultati pagina de support a producatorului.


Cum sa gestionati corect spatiul din contul de cPanel

Unul din cele mai importante aspecte de luat in considerare in momentul in care vreti sa faceti managementul eficient al unui cont de gazduire este spatiul ocupat pe disk. Comandati un cont de gazduire care ofera spatiu mai mult sau mai putin, in functie de proiectul in care sunteti implicat, dar cel mai important este sa stiti sa folositi acel spatiu in mod eficient.
Un lucru pe care toata lumea trebuie sa il inteleaga si sa il respecte este urmatorul : Nu exista conturi de hosting cu spatiu nelimitat pe server. Orice server are un sistem de harddisk-uri, in cantitate mai mare sau mai mica si sub diferite configuratii; dar nu fara limita. Oricand aveti nevoie, providerul trebuie sa va ofere posibilitatea de a alege mai mult spatiu. In general, firmele de hosting au un sistem de pachete de gazduire, de la mic la mare, incepand de la pachete de zeci de MB pana la pachete de zeci de GB. Firmele care ofera conturi cu spatiu nelimitat, de obicei, practica overselling si nu exprima profesionalism.
diskspace
Orice cont de cPanel are optiunea Disk Space Usage, cu ajutorul careia puteti afla cat spatiu consumati si cat ocupa fiecare fisier si director. Este un instrument foarte util pentru un utilizator norma, dar si pentru un webmaster. Asa va puteti da seama daca sunt anumite foldere sau fisiere care consuma spatiu si pot fi sterse, daca sunt anumite foldere sau fisere care au dimensiuni necorespunzatoare cu utilitatea sau functia lor, etc. De asemenea, asa va puteti da seama daca mai puteti adauga un Addon Domain pe acest cont, daca mai puteti crea o baza de date sau o adresa de mail.

Exista cateva practici care va pot asigura ca spatiul nu este ocupat de fisiere de care nu aveti neaparata nevoie sau ca mesajele de e-mail nu ocupa prea mult. Mai jos aveti cateva din sugestiile noastre :
– Verificati periodic optiunea Disk Space Usage si faceti o lista cu folderele care ocupa cel mai mult spatiu. Daca un folder creste in dimensiune constant, cu zeci sau sute de mega in fiecare saptamana, verificati daca chiar aveti nevoie de toate fisierele din el
– Verificati fiserele de log din contul dumneavoastra. Majoritatea platformelor open-source genereaza fisiere de log care va avertizeaza asupra unor probleme de functionalitate. Uneori, aceste fisierel pot atinge dimensiuni de sute de MB sau chiar de cativa GB. Fisierele de log, in general, au doar rol de informare, iar stergerea lor nu implica probleme de functionalitate
– Verificati contul de cPanel pentru arhive de tip backup; acestea ar trebui sa le pastrati local pe calculator si nu pe contul de gazduire. Nu de putine ori programatorii sau designerii creaza backup-uri ale siteurilor la care lucreaza pentru a avea siguranta ca pot reveni la o forma functionala. Aceste arhive cateodata sunt „uitate” in diverse foldere ale contului de gazduire. De asemenea, exista o multime de pluginuri de cPanel care pot genera arhive. Mai mult, daca ati instalat un CMS cu ajutorul utilitarului Softaculous, poate ati bifat optiunea „Keep backups”. In acest caz, veti verifica folderul /home/user/softaculous_backups si veti sterge arhivele care nu sunt necesare
– Daca o parte mare din spatiul ocupat pe contul dumneavoastra corespunde folderului /mail, atunci poate este nevoie sa luati in considerare descarcarea locala a mesajelor e-mail pe care le primiti. Acest lucru se poate face printr-un program de tipul Outlook sau Thunderbird.

In orice moment, puteti cere ajutorul unui operator Claus Web pentru managementul eficient al spatiului contului de cPanel. In functie de situatie, va putem recomanda stergerea sau comprimarea anumitor fisiere, descarcarea locala a mesajelor de tip e-mail sau orice alta procedura. Puteti lua legatura cu noi prin portalul nostru de asistenta.


Ce inseamna SEO si SEM ?

Subiectul promovarii unui site in mediul online a ajuns sa fie unul dintre cele mai dezbatute in mediul informatic. Pe de-o parte au aparut numeroase persoane care presteaza servicii de promovare online, lucru care a dus la o reducere substantiala a tarifelor, iar pe alta parte utilizatorii simplii au devenit din ce in ce mai constienti de importanta acestei investitii in afacerea personala.
Promovarea online se imparte in doua mari categorii : SEO si SEM. Cu siguranta, am auzit cu totii acesti doi termeni, dar poate nu stim ce inseamna si cu ce ne ajuta. SEM si SEO sunt doua procese complexe in dezvoltarea site-urilor web care ajuta la promovarea acestora atat online cat si offline, atat onpage cat si offpage. Scopul acest procese este sa ne optimizam paginile web in functie de unele tehnici generale de promovare pentru a obtine o pozitie cat mai buna in motoarele de cautare, pentru a genera un trafic cat mai ridicat.

SEO inseamna optimizare pentru motoarele de cautare, iar SEM se refera la marketing pe motoarele de cautare. Exista o diferenta vizibila intre cele doua, dar ambele au in comun faptul ca urmaresc o pozitie buna in SERP, in motorul de cautare si in paginile de rezultate. SEM se refera, cu alte cuvinte, la metode ce au ca obiect site-ul, dar sunt externe lui, si care urmaresc propulsarea site-ului in cauza pe prima pagina in motorul de cautare. Partea SEO se refera la optimizarea continutului site-ului, la formatarea textelor, la codul site-ului, la structura, la design etc. Aceasta poate fi denumita si partea onpage.
seo-sem
Daca optimizarea in motoarele de cautare prin modificarea continutului site-ului este de datoria SEO, SEM intra in optimizarea offpage. Mai exact, se refera la metode de linkbuilding, metode de sustinere a linkurilor la cautari prin: schimb de linkuri, plata aparitiei unor articole in diverse site-uri populare sau bloguri care contin cuvinte cheie cu trimitere catre paginile care doresc sa fie promovate sau prin plata de linkuri pe alte site-uri. In concluzie, diferentierea este ca zona SEO se refera strict la echilibru pe paginile web ale site-ului, iar SEM inseamna metodele prin care aceste pagini web si continutul lor devin populare sau primesc intaietate daca sunt indeplinite anumite conditii puse de motorul de cautare.

In ultimii ani, motoarele de cautare au modificat foarte mult regulile prin care acorda punctaje site-urilor si/sau le plaseaza in paginile de rezultate. Cel mai bun exemplu este Google, cel mai popular motor de cautare, dar si cel mai… schimbator.
De aceea, intotdeauna va recomandam sa alegeti pentru promovarea online, fie SEO sau SEM, o firma profesionista si cu vechime in domeniu, pentru a obtine garantia unor servicii de calitate, precum si pentru a va asigura ca o regula noua implementata de motorul de cautare nu va trece neobservata. O firma profesionista va fi informata mai repede despre aceste schimbari, iar impactul asupra site-ului dumneavoastra va fi minim.
Claus Web ofera servicii de promovare SEO si SEM, avand in spate o echipa puternica si experimentata. Oferta noastra este detaliata pe pagina de Servicii : SEO si SEM.


Cum se creaza si cum se foloseste un Cron Job ?

In sistemele UNIX, (din care face parte si distributia Linux care ruleaza pe toate serverele Claus Web) un cron este un job scheduler care permite executarea unor actiuni la un moment dat in timp. Actiunile sunt definite în general prin scripturi și sunt rulate de cron la intervale regulate, setate de utilizator . Este folosit in principal pentru a administrarea sistemului, însă poate fi folosit și pentru activități generale precum conectarea la Internet sau descărcarea emailurilor.
Este un organizator de procese care ne usureaza mult munca, daca este folosit in mod corect. Ne ajuta sa rulam periodic programe la anumite ore din zi : importuri, exporturi, sincronizari intre baze de date, actualizarea stocurilor, actualizare unor componente, blocarea sau deblocarea accesului, si multe altele.

Optiunea Cron jobs, din meniul Advanced din contul dumneavoastra de cPanel, va permite sa creati aceste cron joburi si sa rulati anumite comenzi sau scripturi la intervale stabilite. De exemplu puteti seta un cron job sa va stearga fisierele temporare in fiecare weekend sau sa va actualizeze stocurile odata pe luna.

Folosind interfata standard cPanel se urmeaza urmatorii pasi:

Setati prima data o adresa de mail pe care doriti sa fiti notificat cand se executa un cron job de la Cron Email, in campul aferent. Apasati pe butonul Update.
Implicit veti avea disponibil primul formular, la Add New Cron Job. Daca nu veti opta pentru setarile Standard, unde puteti alege cateva presetari din cele mai des folosite : odata la 5 minute, odata pe ora, saptamanal; veti avea 5 optiuni cu care veti putea seta frecventa rularii cron job-ului. Selectati valoarea dorita din fiecare casuta.
Dupa aceea, in casuta de langa Command: veti introduce comanda sau calea catre script-ul care doriti sa il rulati. Forma pe care o va avea acest text este :

php /home/EXEMPLU/public_html/Cron.php

Apoi faceti click pe butonul Add New Cron Job pentru a creea inregistrarea pe server. Veti primi un mesaj de confirmare pe fond verde. Puteti oricand sa modificati cron job-ul daca dati click pe butonul Edit sau sa il stergeti daca dati click pe Delete.